Kundeservice

Indlæser...

HYPPIGE SPØRGSMÅL

Her har vi samlet de spørgsmål, som vores skønne kunder ofte brænder inde med – finder du ikke det svar du leder efter her, er du naturligvis velkommen til at kontakte kundeservice.

Jeg har fortrudt mit køb, hvad gør jeg?

Vi kan alle fortryde en handling, eller et køb for den sags skyld. Skulle du fortryde et køb hos os, skal du først sende en mail til kundeservice - husk at opgive dit ordrenummer :)

Derefter skal du hente en returlabel i vores RETURPORTAL, og så er det bare at påsætte returlabelen og aflevere pakken i nærmeste GLS pakkeshop. Når vi har modtaget og kontrolleret pakken, refunderer vi dine penge, undtagen udgifter til fragt.

Hvordan laver jeg en reklamation?

Når du handler på Q-kabinettet.dk har du som privatkunde selvfølgelig 24 måneders reklamationsret, såfremt du kan fremvise gyldig faktura. Ønsker du at lave en reklamation, skal du henvende dig til kundeservice med beskrivelse og billeder af reklamationen - husk at opgive dit ordrenummer :)

Hvis du modtager en defekt vare, eller der mangler en eller flere varer i ordren, skal du sende en skriftlig henvendelse til Kundeservice hurtigst muligt og indenfor 14 dage efter du har modtaget ordren. Se i øvrigt mere under vores Handelsbetingelser.

Kan jeg ændre i min ordre efter bestilling?

Som udgangspunkt kan du ikke ændre i den ordre du har afgivet, men hvis du skynder dig at kontakte kundeservice, enten via mail eller telefon, så kan vi nå at annullere ordren og derefter kan du foretage en ny bestilling - eller - vi kan tilføje produkter med efterbetaling via bankoverførsel, dog skal du være opmærksom på at din ordre først afsendes, når det fulde beløb er betalt.

Bare rolig, vi skal nok finde en løsning :)

Koster det noget at være medlem?

Nej - det er ganske gratis at oprette en medlemskonto hos os - Til gengæld får du mulighed for at få ekstra gode tilbud og rabatter, som kun kan opnås når man er logget ind :) Og det er helt frivilligt, om man ønsker at modtage nyhedsbrevet (pssst... nyhedsbrevet udkommer kun ca. 10 gange om året, men kan indeholde ekstra gode tilbud og rabatkoder!) - Og udover ekstra gode tilbud, får du mulighed for nem genbestilling, samt oversigt over tidligere ordrer, nemt!

Hvilke klagemuligheder har jeg?

Hvis du ønsker at indgive en klage, skal du henvende dig til kundeservice, vi håber oprigtigt at vi kan finde en løsning som alle kan være glade og tilfredse med - ALLE vores kunder er vigtige for os! Hvis det ikke lykkes os at finde en tilfredsstillende løsning, kan du indgive en klage til Nævnenes Hus, hvis betingelserne herfor er opfyldt.

Nævnenes Hus

Ved indgivelse af klage, skal du angive vores mailadresse: info@q-kabinettet.dk

 

Har du yderligere spørgsmål, eller brug for hjælp, så står vi naturligvis altid klar til at hjælpe dig.

Du kan ringe til os på 2025 1518

Du kan skrive til os på: info@q-kabinettet.dk


Vi glæder os til at høre fra dig!